torsdag 27 september 2007

Till vardags: mamma - i helgen: Bondbrud

Första joggingrundan denna vecka ägde rum i morse. Inte så lång men dock. Den följdes av styrkeövningar med Molly som tyckte det var toppen. Hon har varit dålig hela veckan, kraxat som en liten kråka och sovit dåligt. Känner att jag behöver träningen mer än någonsin för att orka.
Imorgon bär det av igen, jag är väldigt motiverad efter en sjuk vecka fylld av äppelpajer och kladdkakor. Speciellt som jag på lördag ska på30 årsfest igen, iförd en kroppstrumpa! Det är Bond-tema på festen och jag hade först tänkt vara Octapussy i röd turban. Men nu blir det skurk-brutta istället. Dräkten är as cool i jeanstyg med guldknappar och pushup-effekt, jag hittade den på topshop.
Det enda abret är att den sista knappen precis runt midjan inte går att knäppa. Där av joggingrundan imorgon och några extra situps... Nädå, det krävs måna fler rundor än så, men jag är på god väg. Till helgen har jag garderat mig med ett skärp över glipan.

Inga kommentarer: