onsdag 12 december 2007

terapi tack!

I 80 minuter har jag vaggat och vysschat Molly som är helt bananas. Och jag har rullat mozart-kulor samtidigt. Det känns bättre att ha något i händerna samtidigt så att det verkar som jag har en anledning till att inte lyfta upp henne. Fast jag gör det i alla fall, lyfter upp henne alltså, men sedan lägger jag ned för jag ser att hon e dödstrött. Men då blir hon tvärarg igen.

Linda bjöd mig och Erika på middag på restaurang "En flicka på gaffeln" igår och vi talade om barn, barn och mest barn. Härligt. När jag kom hem hade jag bestämt att jag skulle ta det cool och ta den enklaste vägen med Molly i fortsättningen. Men vilken är det undrar jag nu, ett dygn senare? Jag tar gärna varenda genväg, men vilka är de? På måndag ska jag ringa till P4.s knatte-timman för råd.

Flickan som serverade på "En flicka på gaffeln"hade ingen bh under sin vita klänning, det tycker jag att man ska ha, vilket jag sa till mina väninnor igår. Nu funderar jag på om det är för att jag är pryd, för att det vore snyggare eller för att jag är avis på hennes mod?

Kanske bäst att lägga sig, Lucia i ottan imorgon, garanterat med BH.

Inga kommentarer: