fredag 13 april 2007

Scarlett Johansson Kungsholmen runt

Jag är lite som världens sexigaste kvinna, Scarlett Johansson. Kanske inte olagligt sexig men full av former, naturlig och gillar att träna! På min rosa springare gav jag mig i väg mot soluppgången i morse. Sharletten kring mitt huvud fladdrade ikapp med håret och jag riktigt susade ned för backarna på väg mot mitt artikeluppdrag i Krisinteberg (på stans mysigaste gym, Bliss).
Och gissa vad som hände: en av byggjobbarna från jm visslade efter mig på vägen! Jag blev klädsamt röd om kinderna och tänkte just så: jag är lite som Scarlett! Det gav mig energi att cykla runt hela Kungsholmen efter uppdraget på Bliss. Inga fler män visslade efter mig och det var tur för jag hade aldrig orkat ett varv till! Men när jag vilat upp mig lite ska jag börja träna som Scarlett Johansson. (Läs mer hur du gör på e-health.se nästa vecka.)

Inga kommentarer: