tisdag 28 augusti 2007

bo eller inte bo nära friluftsområde

är en fråga... Och jag kommer inte i mina byxor! Det känns deppigt att behöva gå i mammabrallor fortfarande. Jag har ojat mig och provat byxor hela helgen utan att hitta några som passar i min enorma samling.
Om det inte vore för byxproblematiken känner jag mig snabb o stark. Och jag har blivit kär. I huset. Med tomt. Många rum. Garage. Nära tunnelbanan och ett stort friluftsområde åt andra hållet. Där skulle jag lätt komma i form, joggning varje dag... Det är bara det att det saknas en miljon!!!
Just som jag o Niklas försökte komma på ett sätt att skaka fram en miljon ringde en väninna och berättade att en annan väninna köpt hus för sex gånger så mycket som vi vill köpa för. Jag tror inte hon är lyckligare för det. Men jag är säker på att hon både bor där och kan köpa nya byxor. Då bestämde vi oss för att bo kvar i lägenhet.

Inga kommentarer: