fredag 31 augusti 2007

brutal fortsättning

Mot landet. Idag bär det av till vår ljuvliga fristad. Jag har totalt tröttnat på stan och övertalningskampanjen för hus i förorten är brutal. Eftersom vi inte har råd att köpa hus på Djurgården eller Hagaparken (jag har en gång skrivit o frågat kungen om vi kan hyra ett hus, ingen påstå att jag inte anstränger mig (Jag fick inget svar.).)
Vi satte inofficiellt på oss våra förlovningsringar igår, eftersom vi inte kunde hålla oss tills den riktiga på-sättar- ceremonin som ska ske ikväll. De är så fina! Efter en kort diskussion kom vi fram till att vi skulle sova med dem på. Det känns ovant men mäktigt och tryggt. Nu är det vi, forever, oavsett vad som händer... Som sagt min kampanj kommer att bli brutal!
På måndag ska jag prova på den kinesiska kampsporten Wushu. Min granne tränar och har inspirerat mig med dessa fina bilder: http://www.quanfa.se. Som sagt min kampanj kommer att bli brutal!

Inga kommentarer: