lördag 18 augusti 2007

dassgympa

Vi har gjort en sova-själv-kur med vår treåring. Det är FANTASTISKT!!! Äntligen. Läggningarna har varit så utdragna och jag kom på mig själv att skylla allt jag inte hinner med på våra en, till en och en halvtimmas läggningar. Träningen till exempel. En typisk sådan sak som jag skulle hinna med... Så har jag börjat löpa nu när Hugo somnar själv???
Ja så klart, idag tog jag rundan på en mil och crawlade sedan mellan badbryggan 1000 meter bara för att det var skönt... Ehhh... nej riktigt så. ÄN! Nu skyller jag på att jag inte har någon löparvagn att ta med Molly i istället.
Idag har jag homestagat vårat utedass. Syrran har målat det vitt och idag var det inredning som gällde. Så sanningen är att jag istället för att varken simma eller springa läst gamla serietidningar och Bildjournalen tills låren domnade bort. Det var ursvårt att placera tillbaka tidningarna utan att läsa innan. Och det tog tid!!
En kristallkrona är det enda som saknas nu. Nej jag menar en löparvagn.

Inga kommentarer: