onsdag 27 februari 2008

Carola är bäst!

Jag skulle gärna hitta en man åt Carola också! Läste på löpet idag att hon brutit ihop och gråter. Läste vid annat tillfälle att hon framgångsrikt spraydatade en man, blev kär, men ratad när hon avslöjade sin verkliga identitet. Jag är ett stort, och troget, fan och tänker rösta på henne i Melodifestivalen trots att jag inte ens hört låten än. Bara för att jag tycker om henne och allt jag gjort tillsammans med hennes fantastiska låtar. Hugo diggar henne också, vi dansar ofta till Carolas hits på fredagkvällarna. "Säg mig var du står" är min absoluta favvo: ...Det är dags att börja tänka om för tiden rinner ut den kanske snart tar slut Och jag vet att det vi bygger upp nu det blir en dag det våra barn ska ha... jag tycker det är fint.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Det ÄR fint. Jag är nog mera
"Jag går till telefonen en gång till, jag vet ju var du finns, kan numret utantill
Men ska jag våga ringa dig och säga hur det känns
när händerna på nummerskivan bränns
Och när jag hör din röst så nära mig
då inser jag med ens hur jag har saknat dig
Så mycket som jag vill ha sagt av allt jag tänker på
men det blir bara tomma ord ändå

Och det regnar här i Stockholm idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i Stockholm idag"

Annika Munter sa...

Ja, Hon är bäst! Och mystisk. Läste du om 25 års jubileet i DN idag? Ibland låter hon sjukt självupptagen och tar sig själv på blodigt allvar, eller så har hon väldigt mycket humor. Jag menar "Främlingsdagen" är kanske att ta i, eller? Mystisk som sagt! Men det brukar ju killar gilla... jag har hopp

m family goes västerut sa...

Min favorit är "Jag vill alltid älska" på cdn "sov på min arm - sånger för stora och små". Många tårar har runnit till den fina texten!

Carola är bäst!