onsdag 27 februari 2008

Träningsvärksvagga

Vet inte om jag utvecklat en grav förkylning eller om det är på grund av min ridtur på mammas fantastiska men bångstyriga häst igår som jag har så ont i kroppen. Axlarna är som ur led, det är lika illa som efter Vasaloppet och jag har svårt att lyfta ens en liter mjölk (hästskrället slet sig i hagen och stegrade sig upprepade gånger innan jag fick in henne på stallplan). Mot förkylningen käkar jag hela vitlöksklyftor, det är Ellens bästa tips, och funkar faktiskt bra. Inge vidare för romantiken dock, Niklas håller sig på avstånd, jag sträcker ut mig i soffan.

4 kommentarer:

clara sa...

hej hej gud vad jag skrattade åt ditt inlägg på min blogg. Föda barn på hästryggen va! hahaha. du skriver urbra! heja dej!!!

Pernilla sa...

Men det här är ju för kul! Känner ni varandra? Clara är ju en PappRika, som jag. Blogvärlden är en liten värld... :)

karin sa...

Vilken fantastiskt vacker häst. Lycko dej som får rida den. Hon är varken olydig eller bångstyrig men hon vill gärna veta vem som ska bestämma egentligen.Kan ju gälla i fler sammanhang.......

Annika Munter sa...

Det där tar jag som en pik!