onsdag 27 februari 2008

Date med Markoolio

Jag gillar Markoolio. Skulle vilja att Markoolio blev ihop med Malin. Tror att de skulle passa perfekt ihop. Jag hörde nyligen en intervju med honom där han sa att han gärna ville vara kär, mysa och fylla sitt hus med ungar. Malin har sagt att hon går på date om jag organiserar den, något som jag trode skulle bli enkelt men fortfarande inte har lyckats med. Än. Ellen rapporterar att Markoolio ofta ses i Snake City... Fast det vore enklare om jag hade hans nummer. Jag är säker på att han skulle gilla Malin (och hennes nära och kära och deras barn...).

bild: markoolio.com

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Jaha ja, kopplare... Det visste jag inte. Du har många strängar på din lyra. Men upp till bevis först förresten!
Kram!

Maria sa...

Jag tycker Markoolio är sexig, någon man skulle vilja få lära känna... En redig karlakarl helt i min smak! Läser du detta Markoolio så ska du bara veta; du va otroligt snygg på besöket i Kristianstad 07. Puss på dig! / Maria