söndag 2 mars 2008

Nu tar jag mig själv i örat!

Vad hände med maratonträningen? Den kom av sig alldeles. Tur att jag har vänner som sparkar liv i mig, jag är ju en sporty-mum. Till och med L brädar mig i motion now days.

I morgon börjar mitt nya liv. Då börjar jag nya jobbet (som är högst stillasittande), men jag ska cykla dit och när jag kommer hem igen, minst två dagar i veckan, blir det bootcamp i Lill-Jan-skogen. Och, som en verklig utmaning har Sara eggat mig att köra Vasaloppet nästa år! Sist missade jag min mål-tid med två minuter, det ska jag så klart klå om 365 dagar.

Nu ni, ska det bli liv i mammamaraton igen!

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Skönt att höra att du snart är på G... Vi erbjuder träningsläger här i Indiana! Boka redan nu, platserna går snabbt åt.
Kram!