söndag 9 mars 2008

Trötthet, illamående, värk + sjuk sambo?

Illamående, sjukt trött och molande värk... Jag har inte mått bra den här veckan. Har inte velat knysta om det eftersom incidenterna varit lite skenanta. Men de vänner jag trots allt beklagat mig för höjer på ögonbrynen och tycker jag ska göra ett test. Ha, ha, ha skrattar jag, det är omöjligt.

Men är det? Ju mer jag tänkt på det ju mer icke omöjligt är det. Och illamåendet, tröttheten och molandet blir inte bättre. Kanske sämre. Och idag blev Niklas dålig. Det var droppen, jag gjorde ett test! Det var negativt, så klart! för när blev "sjuk sambo" en del av det allra första tecknen?

Gissa vad som står överst på min to-do-lista efter den här upplevelsen?

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Du vet att jag gjorde 4 negativa test först... L