torsdag 13 mars 2008

Småspikar är så uppfriskande

Ikväll powerwalkade vi i småspiken, Ellen och jag. Kom hem för en halvtimma sedan och vet ni vad, Niklas har gått och lagt sig! Dra på trissor! Det har aldrig hänt förr. Det brukar vara jag som gäspar klockan åtta och får böna hota och be för att han ska gå och lägga sig samtidigt som mej ibland.

Nu är har han krypit till kojs redan vid denna tidiga timma. I love it! Det känns så fint att han är trött och att jag få ta hand om honom. Och härligt att ha mer att ge och komma på sig själv med att vissla så här dags. När jag var som mammaledig-tröttast brukade Niklas föreslå att jag skulle aktivera mig mer. Jag kunde inte låta bli att påminna honom om det idag. Sen gick jag ut på min powerwalk. Det var så uppfriskande!

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Visst är det skönt att känna sig förstådd! L