onsdag 6 juni 2007

Äntligen!

Nu är den äntligen här på riktigt. Sommaren! Jag har premiärbadat idag, cyklat på utflykt och byggt sandslott och vägar. Såg du en vit liten ö simma förbi i vattnet idag var vi förmodligen vid samma bad. Ön var min mage som lös vit över ytan när jag ryggsimmade.
Men nej, jag har inte fött barn... Men med sommar som denna så gör det nästan inget.
Niklas och jag har haft barnvakt på eftermiddagen och promenerat i Bergianska och just ätit en romantisk middag i kvällsskuggan. En bonus-middag skulle man kunna kalla det, för om bebisen varit här nu hade det inte varit det samma.
Ljuvligt är också att vi cyklade tillräckligt långt idag för att rumpan skulle få sig en omgång. Nice! Baddräkten som jag köpt är väldigt svår att prova (den räcker bara till naveln), men så mycket kan jag se att den kommer sitta fint över rumpan.

Inga kommentarer: