fredag 30 november 2007

antibiotika till mig också tack

Försöker glädja mig åt att Molly inte har feber idag men det är svårt för jag håller på att bli sjuk själv, sinnessjuk! Jag är helt dränerad på energi och så förbaskat less. Måste telepaterat mina mamma för hon ringde just och babblade på om vikten av att ta sig egentid, hon fick mig att lova åka till stallet och lassa av hö och rida Saga imorgon. Listiga och braiga mamma.Tack!

Annars är datorn min livlina och länk till omvärlden. Jag njuter av att surfa runt en stund. Glädj mig vet ja, lämna en kommentar. Ditt bästa egentids tips kanske?

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Mitt egentidstips är Natten, när man och barn sover. OK, jag vet, inte jättebra i längden, om man inte kan sova på jobbet vill säga.

Men annars är det bästa att börja boka in saker, se till att det blir av liksom. Nu generaliserar jag men det tror jag att män är mycket bättre på än vi, så börja boka Annika. Börja till exempel med den 11 december. Bara du och jag, och 2 andra hysteriskt roliga mammor i sina bästa dar!
Linda