torsdag 15 november 2007

arbetsiver gör mig galen

jaha så var jag arbetsökande. Det känns både spännande och roligt. Och lite jobbigt, fast inte idag, idag är en dag då jag bara ser möjligheter. I nästa veckas e-health.se kommer jag publicera mina sista jobb för sajten (bland annat en kort intervju med Leila Lindholm). Sedan ska jag passa på att vara mammaledig på heltid med Molly ett tag och låta min arbetsiver göra mig galen. Och sedan, efter det, gå loss på tangentbordet och skriva artiklar och söka jobb av bara attan. Min deadline är 1 februrari för då ska Niklas vara pappaledig på heltid och det får inget i världen ändra på.

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Om du behöver uppslag på artiklar kommer här några:
"Hellre 1 bulle till kaffet än 120 bollar i luften"
"Tvåbarnsmamma strypt av kramsjuk ettåring"
"Arbetsivern som kom av sig"
"Konstnär hade 300 kråkor i sin ateljé"
"Fryser du? - Emigrera"

Har fler förslag om du känner för tonen... Kram kram.

Annika Munter sa...

Du e bäst!