torsdag 29 november 2007

överraska mig!

Varför hittar jag mina julklappar, utan att leta? Högst irriterande. Man måste ju gömma klappar, det är ingen sport annars. Jag sa till Niklas att om de ligger så där synligt riskerar de öppnas! Han informerade mig om att jag är vuxen! Och? Nu nästan måste jag öppna paketet bara för att. Eller?

När jag var liten hittade jag mina vita ludna vinterskor redan i oktober, skor som jag önskade mig hett i julklapp. Försiktigt packade jag upp dem och hade dem till skolan varje dag för att sedan lägga tillbaka i paketet på eftermiddagen. Mamma blev lite förvånad på julafton men skrattade gott.

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Du har väl inte glömt bort att glömma bort att du ska få rosa kuddar med paljetter på av mig.
Så att det blir en överraskning!

Linda

m family goes västerut sa...

Vad var det i paketet?
L