onsdag 23 januari 2008


Blev så glad att jag blev tvungen att gråta lite när jag kom hem och hittade det här fina kuvertet på hallgolvet. Till mig och Hugo. Jag tummade på det och hämtade Hugo tidigare för att få öppna försändelsen från kära Michelins i USA. Tårarna kom igen när jag läste, bara för att det var ett så härligt brev, Linda är så härlig och det är sorgeligt att de inte kan komma hit och äta stroganoff med oss och det är så underbart att få post som inte är räkningar och Hugo blev så glad och ville genast åka till Karlaplan dit han fått för sig att Columbus ligger.

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Gullevänner! Karlaplan eller Columbus, det är väl inte så noga. Snart bor vi i huset och får telefon och då kan vi ringa varann varje dag igen. Men om ni inte skaffar skype kommer nog det mesta som kommer i er låda framöver att vara just räkningar från telebolagen. Längtar efter att få prata med dig riktigt länge.
L