söndag 20 januari 2008

Svängt mina lurviga

Tänka sig att mina partypants åkte också på tillslut. Grannfrun fyllde år och det vankades vin och pizza klockan åtta. Det var gott och jag ramlade hem först på morgonkulan, svettig efter att ha dansat. Så pass att jag har träningsvärk i hela kroppen och ett lila långfinger.

Trots att sömnen blev minimal i natt känner jag mig lyckligare än på länge, full av energi. Och det behövdes! Hugo har haft pannkakslunch för tre dagiskompisar idag, vi har städat lägenheten, lekt i parken och lagat middag till svärmor. Och svärmor bjöd på årets första semla, eller Selma som Hugo säger.

PS. Långfingret blir lila när jag dansar eftersom jag knäpper med det hela tiden. Nu blir ni nyfikna va?

1 kommentar:

m family goes västerut sa...

Semlor, det ar inte sant! Hur ska jag kunna halla vikten uppe utan semlor. Maste genast borja leta efter mandelmassa. Nagon som vet om man hittar det i usa?

Jag kommer dromma om semlor, lova att ata en bara for min skull och tanka pa mig hela tiden.

Puss Linda